[WAŻNE!] Grupowe zamówienie albumu Kim Hyun Joonga „Lucky”

Otrzymałam maila od KHJ PERFECT z informacją o grupowych zamówieniach drugiego mini-albumu Kim Hyun Joonga (wiem, że trochę późno, ale nic nie poradzę…). Oczywiście znowu ten sposób zamówienia pozwoli zdobyć Liderowi punkty Hanteo do wygrywania programów typu Music Core czy Inkigayo.

Mam nadzieję, że tym razem akcja przebiegnie sprawniej (poprzednim razem to był pierwszy przypadek organizacji przeze mnie takiej akcji, więc dopiero się uczyłam). Żeby uniknąć problemów celnych postanowiłam w razie większej ilości chętnych zamówić kilka mniejszych paczek, żeby nawet w razie zatrzymania ich do odprawy celnej nie mieć żadnych problemów.

W takim razie przejdźmy do konkretów.

Całkowity koszt (razem z przesyłką) jednej płyty (z plakatem) to około 85 zł. W razie, gdyby ktoś zamawiał więcej sztuk, będzie proporcjonalnie mniej, tzn. za dwie sztuki około 160 zł. Dla informacji, sprawdziłam na yesasia cenę albumu z plakatem i wychodzi około 80 zł. Z tą różnicą, że bez przesyłki (żeby była darmowa trzeba by było wziąć jeszcze coś), no i artysta nie dostaje punktów Hanteo, ale to już tłumaczyłam przy okazji Break Down. Tym razem jest drożej niż ostatnio, bo po pierwsze sama płyta jest droższa (podejrzewam, że nie udało się im wynegocjować aż tak dużej zniżki), no a po drugie, tak jak już wspomniałam – nauczona doświadczeniem będę zamawiać mniejsze paczki.

Zgłoszenia przyjmuję do 12.10, a płatności do 13.10 włącznie (w szczególnych przypadkach mogę przedłużyć termin płatności). Każdy dostanie oczywiście dokładną rozpiskę z kosztami itd.

Chętnych proszę o kontakt mailowy wandukong501@gmail.com, proszę podać natępujące dane:
Imię i nazwisko
Adres (na który mają zostać wysłane płyty)
Ilość zamawianych płyt

Jeśli ktoś ma jakieś pytania lub wątpliwości, to też proszę pisać pod ten sam adres.

Na koniec jeszcze jedna informacja. Ostatnio spadł na mnie grom oskarżeń, że dla Lidera to się organizuje takie akcje, a dla reszty to już nie, że niby Lider taki ważny i że w ogóle co to ma być. Zatem informuję:
-my nie ORGANIZUJEMY tej akcji, tylko się do niej PRZYŁĄCZAMY
-nie odpowiadamy za działania koreańskich stron fanowskich poszczególnych członków zespołu, jeśli macie jakieś „ale”, to proszę kierować swoje wielkie pretensje do stron fanowskich odpowiednio Young Saenga, Kyu Jonga, Jung Mina i Hyung Juna, nie do nas
-akcja jest dla tych, którzy chcą, nikt nikogo do niczego nie zmusza, dla mnie to jest dodatkowy kłopot i niekiedy dodatkowe koszty, ale robię to bo CHCĘ umożliwić innym wzięcie udziału w takich -fajnych, moim zdaniem – akcjach. Więc upraszam o chociaż minimum szacunku dla mojej dobrej woli – nie każę nikomu pisać mi pieśni pochwalnych, ale przynajmniej nie wieszajcie na mnie psów
-zapewniam was gorąco, że jeśli dowiemy się o tego typu akcjach dla innych chłopców i będziemy mieć możliwość się przyłączyć, ZROBIMY TO

A w ogóle to złożyłam jedno „próbne” zamówienie na stronie, z której też artyści dostają punkty, i jeżeli paczka przyjdzie bez problemów, to jeśli ktoś będzie zainteresowany zamówieniem jakichś innych płyt (niekoniecznie chłopców z SS501), to też mogę w miarę możliwości pomóc.

To koniec mojego smęcenia ;)
Mam nadzieję na pozytywny odzew ^^

Wasza chibi.